onsdag 21 maj 2008

Resfeber...i wish!

Snart är det dags, destination Turkiet, resfeber inte alls...väldigt intressant tycker jag. På sistone har alla frågat mig om jag har resfeber, men ärligt talat så fattar jag inte va de menar. Jag känner mig cool lugn, segare än någonsin, och verkligen på topp humör. Har haft väldigt kul här hemma med familj och vänner, och ser verkligen framemot "Turkiet" och därefter the forgotten lady, the builder of the motherland Georgia. Ja så är det, ungefär en vecka kvar inte känner jag resfeber, men lovar att jag skriver om det börjar komma. För mig verkar det mer som om stress har motsatt effekt, d v s jag blir mer lung och mer fokuserad hehe bra va tänk om allt var så enkelt. Ja man brukar säga att man ska gå medsols eller kanske motvind!

2 kommentarer:

Ellen sa...

hey mysan!
skont att hora att du ar befriad fran resfeber!
jag har aldrig haft det forut, men denna resa...ja...denna gangen var det fruktansvart. kunde inte fokusera alls....allt forsvann sa fort jag landade i indien igen...da blev det en dans pa rosor! hoppas sista veckan blir en dans pa rosor for dig med!
massa karlek!
greta

Ellen sa...

Finaste njomza!
du är faan katastrofalt dålig på att skriva ofta här!
önskar mig en uppdatering snarast! hoppas du mår bra och hittar god mat att äta samt kaffe och cigg!
Stora banglakramar!
//greta